דרושים משרת אם בראשון לציון

המשרות הטובות ביותר לאמהות עם ילדים קטנים

                     
זה יכול להיות קשה עבור אמהות טריות עם ילדים צעירים למצוא את עבודות המתאימות.
עם זאת, רק בגלל שיש לך ילד לטפל בו אין זה אומר כי  הקריירה שלך צריכה לעצור. 
יש שפע של מקומות עבודה נהדרים עם שכר מצוין אשר זמינים עבור אמהות עם ילדים קטנים, והחלק הכי הטוב?
את אפילו לא צריך לצאת מן הבית, כך שתוכלי לטפול בילד שלך.

ברשימה זו אני אתן קישורים פופולריים למשרות עבור אימהות:

AllJobs

jobs4mom

משרות לאמהות והורים



צחי רוזנטל זוכה מקום 1 בעולם בתכנית של כסף מהבית מבין 150,000 מתחרים מ20 מדינות כולל ארה"ב

                                     רוצה הכנסה נוספת מהבית?  לחצי כאן




גידול ילדים הוא עסק יקר, כל הורה יודע זאת. ישנם מקרים בהם האם בוחרת להישאר בבית ולגדל את הילדים או מקרים בהם נמנע ממנה להשתלב כשכירה במשק. אבל, הכנסה נוספת נדרשת לעזרת כלכלת משק הבית ונשים רבות מעוניינות גם לפצוח בקרירה. עבודה מהבית יכולה לשלב בין קרירה ואמהות ולאפשר הכנסה נוספת הנדרשת לעזרת כלכלת משק הבית. בעידן של היום בו בכל בית קיים מחשב ואינטרנט, ובכך למעשה מתקיימת סביבה משרדית לכל דבר, ניתן למצוא ולהשתלב במגוון עבודות המתאימות לאמהות ונעשות דרך הבית.

עבודה מהבית – לא מתאים לכל אחת לא כל אחת (או אחד לצורך העניין) בנויה לעבוד מהבית. עבודה מהבית דורשת משמעת עצמית גבוהה, יכולת ריכוז ויכולת לעבוד במשימות רבות. לא קל לנווט בין קולות הילדים, עבודות משק הבית וטיפול בלקוחות או עבודה מול המחשב. מעבר לכך, סוג זה של עבודה גורם לתחושת בדידות כך שנשים אשר הורגלו בסביבת עבודה דינמית ושוקקת חיים יתקשו לעבוד לבד וללא חברה.

סוגי עבודה פופולריים 
עולם המחשוב- מגוון רחב של עבודות המתאימות לאמהות כדוגמת הקלדה, כתיבת תכנים, קידום אתרים, מילוי סקרים ועבודות עיצוב (גרפיקה, עיצוב אתרים ועוד).
תרגום- אמהות להן ידע בשתי שפות ומעלה ברמת שפת אם יכולות להשתלב בעבודות תרגום. תחום רווחי ונדרש.
טיפול בילדים- הרבה מההורים של ילדים בגיל הרך יעדיפו להשאיר את ילדם אצל מטפלת ולא בפעוטון משתי סיבות: מחיר ויחס אישי לילד. התגמול משתלם במידה ומשגיחים על מספר ילדים בו זמנית אך נדרש ידע בילדים כמו החתלה והאכלה.
טלמרקטינג- תחום פופולרי בו חברות רבות מעסיקות אמהות בעבודות טלמרקטינג וחוסכות בהוצאות משרד. זוהי עבודה המחייבת שעות קבועות.
ייעוץ- אמהות בעלות רקע וניסיון מקצועי יכולות לפתוח משרד ייעוץ בביתן ולגייס את ניסיונן והכשרתן לתת ייעוץ מקצועי במגוון תחומים.
טיפול אלטרנטיבי- הפיכת חדר בבית או יחידת דיור לחדר טיפולים היא אופציה כדאית ופופולרית. האם יכולה לשלב בין עבודות משק הבית לקרירה. חדר טיפולים בבית יוצר אוירה נינוחה וחמה (אוירה ביתית).

נידרשת מקצועיות עבודה מהבית לאמהות לרוב אינן דורשות ניסיון, ידע מוקדם או מקצוע. ישנן עבודות פשוטות כמו עבודות הקלדה, הגהה, כתיבת מאמרים בנושאים שונים ואף צפייה בפרסומות או מילוי שאלונים. נשים בעלות מקצוע או בעלות קרירה יכולות לעתים להשתלב חזרה אצל המעסיק הקודם ולהמשיך ולתת את שרותיהם על ידי יצירת משרד בבית. נשים רבות פותחות עסק עצמאי מתוך הבית (לרוב קליניקת ייעוץ או טיפול).

יכולת יצירת קשרים (נטוורקינג) על מנת להצליח בעסק הפועל מתוך הבית יש ליצור רשת של קשרים שתוכל למנף את העסק. עבודה מהבית ללא מינוף רשתי ושיווקי תקשה על הצלחת העסק. ישנם מעגלים רבים להם ניתן להצטרף (לדוגמה BNI, B2B ) וכן לקבל ייעוץ ותמיכה ממקורות שונים כדוגמת מט"י. 

ויש לך גם זכויות כשאת בהריון!

זכויות אישה בהריון ולידה מעוגנות בחוק עבודת נשים התשנ"ד-1954 ובתקנות שהותקנו מכוחו.
חוק זה מקנה לעובדת זכות לצאת לחופשת לידה למשך 26 שבועות. לאחר שובה של העובדת מחופשת לידה חל איסור לפטרה משך 60 ימים.
כן לעובדת קיימת זכות להתפטר לצורך טיפול בילדה משך 9 חודשים ממועד צאתה לחופשת לידה.
לקבלת פרטים נוספים באשר לזכויות אישה לאחר חופשת לידתה ניתן לפנות לעו"ד משה וקרט - עו"ד דיני עבודה.

לוח דרושים והצעות עבודה מהביתבלוח שלנו את יכולה למצוא לעצמך את התפקיד שיאפשר לך עבודה נוחה מהבית, אנחנו מאוד מקפידים לפרסם אך ורק הצעות עבודה טובות בכל הנוגע לעבודה מהבית.
כניסה ללוח הדרושים המלא: לוח דרושים
כניסה ישירה לקבלת הצעות עבודה מהבית: עבודה מהבית